[עז- א]לםןץח על ידו?ון -על ןועם ףיוט ?חל?ו ידו?ון.[עז- ב]קולי -ףעםים- ךי זה ףעם אח? ףעם.יש אום?ים: והאזין ? היה ?אוי להיו? והאזין ךםו לא האםין ףועל עב?.ו?בי םשה אם?:שהוא לשון ץיווי.ולףי דע?י: שהוא שם הףועל.[עז- ג]ביום -חךם גדול חב? סף? ןךבד- ?ק יש בו טעיו? שאם?: ךי ידי םקום עיןי וזה לא י?ךן לדב? איש דע? ךדב? הזה- אףילו בשיח? חולין ואף ךי בסף?י הקדש.ויש אום?ים: ךי ידי חזק?י וךוחי ךאילו ןםס עד שיג? ד?ך םשל- ךםו: ויםסו אסו?יו- או יהיה חס? בי? ךאילו הוא בידי בעבו? םך?י וןגעי.לילה ןג?ה -ץעק?י- ךי לםעלה ך?וב: ואץעקה והןה יש שם ץעקה ואם לא הי?ה ך?ובה ךד?ך וב?ך ב?ךה ולא אשיבןה ו?בים ךךה והוא ד?ך םשל- ךםו: וי?ךו ךםים שאגו?י- או ףי?וש ידי םקוםי ךםו ויד ?היה לך.והטעם: שיג? םקוםו בעבו? דםעו?יו- על ךן אח?יו םאןה להןחם ןףשי- ךד?ך: ודםע?ה על לחייה אין לה םןחם.[עז- ד]אזך?ה- ואהםיה -םלא והיוד ?ח? הא.ו??עטף -ךםו העטוףים ב?עב.[עז- ה]אחז? -אם? ?בי םשה:ךי שםו?ו? ?א? השם- ךםו עץוםו?- ךי העףעףים שום?ו? העיןים בהסג?ם והטעם אחז? או?ם עד שלא ןסג?ו עיןי ולא ישן?י.ןףעם?י -ךםו ו?ףעם ?וחו- ךל ךך הוךי?י עד שלא יךל?י לדב?.[עז- ו]חשב?י -םגז?? חשבון וחילוק דב?ים בםחשב? הלב.עולםים -שעב?ו ךי הטעם ךףול ועולםים ךםו זםןים.[עז- ז]אזך?ה -?םז שהיה םןגן בלילה- או בלילה אזך?ה- שהיי?י םןגן ביםים קדםוןים לעבוד השם על ד?ך אעי?ה השח?.ויחףש ?וחי -הוא הםחףש והוא דבק באש? אח?יו והוא הלעולםים והףעול חס? והוא או?י.[עז- ט]האףס -ךםו: ךי אףס ךסף.אם? ?בי םשה:ךי גם? אם? ךםו אם גם?ו ועב?ו ןחםו?יו.ולףי דע?י: ךי גם? אם? - שגז? אום? שלעולם יזןחןי.[עז- י]השךח חןו? -שם והשלם חןיןו? והטעם םגז?? חןון וחןון ףעול לםל? שךח.וךן ?חםיו לםל? קףץ.[עז- יא]ואום? -אם? ?בי םשה:חלו?י םגז?? אש? חלה ה בה ךםו עןו?י וףי?וש שןו? םגז?? שן? עולם.וזה ?חוק בעיןי- ךי איך ?ישן היםין שהיא הז?וע.ואח?ים אום?ים:ךי שןו? - ךםו הש?ןו? םגז?? שוןו? םךל עם.וטעם יםין עליון ?שהיםין הוא העושה הםלחםה.והטעם ךי חלי?י בעבו? ששן?ה ז?וע - בעבו? שלא י?אה ךחה בגלו?יןו.ואח?ים אום?ים:ךי חלו?י םגז?? ?בים יחלו ףןי ןדיב ךםו ?ףל?י- וזא? הגז?ה םזה הטעם לא ?םץא בךל הםק?א- ךי אם בםל? ףןי.ולףי דע?י: ךי זא? ?םז לםל? חשב?י ךי ךן הוא חשב?י םחשבה והיא חל?ןי והיא םחשב? שןו? יםין עליון- ךאש? הזךי? שןו? עולםים:[עז- יב]אזךו?- ףלאך -קשו? עם םל? םקדם לא עם אזך?ה.[עז- יד]אלהים -ךד?ך ןאד? בקדש- בעבו? ד?ךיך שאןחןו ?ואים בשםים לעד- ךי םי אל גדול םםך.[עז- טו]א?ה -הטעם ?עשה ףלאים ןףלאים םעיןי אדם- גם ן?אים וזה הוא הודע? בעםים עזך.[עז- טז]גאל?- עםך -הוא הףעול ךאילו ך?וב: גאל? עםך בז?וע ןטויה.וטעם להזךי? יוסף עם יעקב ךי הוא החיה יש?אל- ךך?וב םשם ?ועה אבן יש?אל.והטעם: ךי בזךו? יעקב ויוסף ףדי? בןיהם וךםוהו גם ז?ע יעקב ודוד עבדי אםאס- שהטעם םי שהוא םבןי ןדיבים והעד שאם? םקח? םז?עו םושלים והאום? ךי יעקב ?ח? אה?ן- לא דב? ןךוןה.[עז- יז]?אוך -על דע? ?בי םשה:ךי זה ?םז לע? שהוליך השם א? הים ב?וח קדים עזה.ולףי דע?י: שהוא םדב? על ע?: וישב הים לףןו? בק? ךי בים ד?ךך ידב? על ע? בעבו? יש?אל ךאש? ףי?ש?י טעם: ובןי יש?אל הלךו ביבשה- לאום?ו ףעםים וךן םן השי?ה הוא ףסוק: ךי בא סוס ף?עה:[עז- יח]זו?םו -בעבו? אש ועןן:חץץיך -הם הב?קים וזה הוא בעםוד אש- ךי עבו? ךםו בעןןוםל? זו?םו ?על םשקל ךי גו?שו םםץ?ים.ויש אום?ים:םגז?? ז?ם- או לףי טעם העןין חץץיך - ךדםו? אש הןוףל? שיםי? ?יחה.[עז- יט]קול -אל ??םה בעבו? שהזךי? בגלגל- ךי בגלגל הם ה?עםים- ?ק בעבו? היו?ו באוי? שהוא ם?גלגל.[עז- ך]בים -ה?אה השם ד?ך בים לעבו? גאולים.וטעם ועקבו?יך ?בעבו? שוב הים םיד לאי?ןו.[עז- ךא]ןחי? -על דע? ?בי םשה:על ע? עבו? הים ךד?ך ךבהםה בבקעה ??ד.וי?ךן על ןחו?ם בםדב? ךםו ןחי? בחסדך וםשה ואה?ן הם שהוץיאו א? העם םםץ?ים- וםשה לףןי אה?ן לגודל םעל? ןבוא?ו.
Forum - Contact - logo cree et recommande pour nefech tehilim par Yael ATTIA