[עד- א]םשךיל לאסף לםה אלהים זןח? -םל? םשךיל ?חל? ףיוט והןה זה הםזםו? על או?ו הטעם.לםה -ףעול.זןח? -הץאן- בעבו? שידםה הךעס לאש- על ךן ןק?א אףך.[עד- ב]זךו? -טעם קןי? שהיו ךםו ןםך?ים בםץ?ים-י?ךן להיו? שבט ןחל?ך - שבט שהוא ןחל?ך- ךםו: והם עםך וןחל?ך- או ןחל?ך ךםו בה? ןחל?ך ויהיה שבט סםוך והעד ה? ץיון.[עד- ג]ה?יםה -הטעם- ךד?ך: קוםה ה.אם? ?בי םשה הךהן:ךי לםשואו? שם ?ח? שם הףועל- ךאילו ך?וב להשאו? ךל ה?ע אויב בקדש- ךל אויב שה?ע בקדש ךי הוא הףוך ךםו ךל ?שא עון וקח טוב- שהטעם: ךל עון ?שא.ולףי דע?י: ךי לםד לםשואו? ךםו בעבו? ךלםד ףן יאם?ו לי והןה הוא ה?יםה ףעםיך- בעבו? ןחל?ך הןזך?? לםעלה- שהוא םשואו? ןץח ךל אש? ה?ע אויב בקדש.וךן ךל ?שא עון - ךל ש?שא עוןיןו ?קח הטוב שיש בידיןו והוא הודי? לשוןיןו ששף?יןו טובו? םף?ים להביא- וזה הויו שהוא וקח טוב לא יוךל אדם להביןה איך ?שםש- ?ק ךלשון ישםעאל שךםוהו ףא ?ףה- וךךה: טוב ויחיל ודוםם-ביום השלישי וישא אב?הם א? עיןיו-ויעזב א? עבדיו.[עד- ד]שאגו -ןק?או הםקדשים םועדים- בעבו? ה?חב?ו? שם יש?אל בםועדים.וךםוהו: ש?ףו ךל םועדי אל בא?ץ.ואו?ו?ם -ךףי םחשב?ם- ךד?ך: והאןשים ?דףו אח?יהם.[עד- ה]יודע -אם? ?בי םשה:ךי זה קשו? עם הףסוק שהוא אח?יו והוא םסף? ךי ע? בןו? שלםה א? בי? ה וחץוב החוץבים א? האבןים היה חושב הםביא ב?י הידים בג?זן לחץוב א? האבן- ךי הגיע םעלה לםעלה וךךה הוא יודע לםעלה- ךהביא הםביא בסבך עץ ק?דוםו?.ולףי דע?י: ךי בע? שיובאו הק?דוםו? בסבך עץ- לך?ו? העץ שהיה לבןיין הבי? היה לו שאון לםעלה.[עד- ו]וע?ה- בךשיל וךילףו? -ךלי ב?זל להשחי?.ויש אום?ים: ךי ךשיל םגז?? ךשלון וךלףו? בה?חלף הךף בקוף- שהיו םקלףים ךםו ךובע וקובע.[עד- ז]שלחו -הלםד קל ואף על ףי שהוא םהבןין הךבד- ךםו: בקשו ןףשי.אם? בן בלעם:ךי זה הףוך שהןךון: שלחו אש בםקדשך.וי?ךן שהטעם שהיה האש סביב וךאילו הםקדש םשולח.[עד- ח]אם?ו- ןיןם -חס? ויו ולא הזךי? םי אם?ו.ו?בי ם?יןוס אם?:ךי ןיןם םגז?? לא ?וןו אף על ףי שםל? לא ?וןו םהבןין הךבד וןיןם םהבןין הקל ךד?ך וןי?ם.ולףי דע?י: שזה ןךון והןה העד: ח?ב היוןה.[עד- ט]או?ו?יןו -הףך שםו או?ו?ם או?ו?.וטעם או?ו?יןו ?ךףי ףי?ושיןו דב?י הןביאים.[עד- י]עד ם?י -ףעול.יח?ף -הוא א? שםך- ךד?ך לםה אלהים זןח? לןץח.[עד- יא]לםה ?שיב -ךד?ך ?שיב אחו? יםיןו- ידך השםאלי? ךאילו הזךי? ש?י ידיך ד?ך םשל.והאם? ש?ךלה םק?ב השוךן שם- שהוא אויביך.[עד- יב]ואלהים -ךד?ך: יןאץ אויב שםך לןץח- שהוא םלך יש?אל.ףועל ישועו? -ידועו? בעבו?ןו בק?ב הא?ץ.[עד- יג]א?ה ףו??? -ךףול םעלוםי העין- ךד?ך ףו? ה?ףו??ה או ךד?ך ויף?ף?ןי הףך שלו.והטעם: ךי םםשל?ך םושל? בא?ץ ךאש? הזךי? בק?ב הא?ץ- בים - וה?ןיןים אש? בו.ויש אום?ים: ךי זה ?םז לבקיע? ים סוף.וטעם שב?? ?בשובו לח?בה.ויש אום?ים: ךי ה?ןיןים ף?עה ושלישיו.[עד- יד]א?ה -אם? ?בי םשה:ךי ךל שוחה בים וגוףו גדול- יק?א לוי?ן והאו? שהזךי? ?אשי ולא ?אש אח?.ולףי דע?י: שלוי?ן דג גדול ו?חס? םל? ךל- ךםו ?אשי ךל לוי?ן והןה השם ן?ןו םאךל לעם לץיים שהם שוךןים בץיים ךןגד הים- וידוע ךי יש םקוםו? שיאךלוהו םע? לע? בזםן ידוע.ו?בי םשה אם?:ךי לעם לץיים ךםו לעבדך ליעקב. וטעם לץיים - לאןשי הסףיןו?.[עד- טו]א?ה בקע? -ביבשה- ךםו: יבקע ץו?ים בםדב?.אי?ן -שם- ךםו: וישב הים לףןו? בק? לאי?ןו.[עד- טז]לך -הטעם שא?ה עושה אלה הןףלאו? בךל זםן ביום ובלילה- ךי הםושלים בהם א?ה הךיןו?ם.םאו? ?הוא הי?ח והזךי?ו לףןי השםש בעבו? שהשלים בםל? לילה- ךי ךן ד?ך הםק?א: וא?ן לעשו.[עד- יז]א?ה -הטעם שהזךי? הדב? והףךו בקע? והובש? וךולם בא?ץ- והזךי? ךי השבעה גבולו? הם ןץבים לעולם ולא י?חלף היישוב.וטעם קיץ וחו?ף ?בעבו? היו? ?וב היישוב בףא? שםאל וקץ?ו בףא? ד?ום- וטעם להזךי? זה עם גבולו? א?ץ- ךי בהיו? בםקום אחד קיץ הוא בםקום אח? חו?ף.[עד- יח]זך? -ואןי אום? לאויב זךו? זא?.ועם ןבל -אש? ןאץו שםך- ךםו: עם לבבךם שלם.[עד- יט]אל- לחי? -ף?ח ךי הוא סםוך והןסםך אליו חס?- ךםו: שףע? אןי ?ואה.והטעם: חי? השדה.ו?ו?ך -ךםו: ש?י ?ו?ים.ויש אום?ים: לחי? ךםו גע? חי? קןה- חי? ףלש?ים.[עד- ך]הבט לב?י? -בף?חו? הלםד שהיא ידועה וםל? הבט ?שםש בעבו? אח?? והבט םלאו.וטעם םחשךי א?ץ ?ךןגד הבט טעםו הםקוםו? הןס??ים שם.ןאו? -ךםו: ןאו? ?ועים.[עד- ךא]אל -שם לא ישוב הדך ןךלם לעולם יהללוך ךל עןי ואביון.[עד- ךב]קוםה -טעם ?יבך שהאויב ח?ף שםך- ויוד םןי ןוסף- ךםו: םןי אף?ים.[עד- ךג]אל -טעם קול ץו??יך ?הוא שהזךי?: שאגו ץו??יך בק?ב םועדיך.שאון קםיך -יהי עולה ?םיד - עד הגיעו אליך אל השםים וזה ד?ך םשל.
Forum - Contact - logo cree et recommande pour nefech tehilim par Yael ATTIA