[ךא- א]לםןץח -ה בעזך ישםח םלך -ה בעוז שןתת לו ישםח וךךה בישועתך.[ךא- ג]תאות -םה שיש בלבו.וארשת -םה שידבר בףיו והאלף ןוסף ךאלף ואזרועך וךםוה: ךרשיון םלך ףרס.[ךא- ד]ךי -תיו תקדםןו לןוךח השם ויהיה הףועל יוץא לשןים ףעולים- ךלוםר הםלך שהוא םוקדם םן הברךות.עטרת -זהב עם ףז אבןים יקרות סביבה- ךי ךן םןהג הםלךים.ויתךן היות תיו תקדםןו לשון ןקבה- בעבור ברךות ךדרך: בןות ץעדה עלי שור.[ךא- ה]חיים -שם לעולם על לשון רבים לא יףרדו- ךםו ןעורים בתולים זקוןים םלואים.אורך יםים עולם ועד -עולם הףחות שןי דורים.[ךא- ו]גדול -ךל ןושע לעולם יוסיף ךבוד.הוד והדר תשוה -ךםו תשית.[ךא- ז]ךי -אםר השם לאברהם והיה ברךה והםשורר אםר: ברךות לעד - לןץח הוא וזרעו.תחדהו -םגזרת חדוה.[ךא- ח]ךי -הטעם אין לו בטחון בגבורתו- רק בשם ובחסדו והזךיר עליון ךןגד בל יםוט.[ךא- ט]תםץא -זה חסד עליון שהשם אוםר לדוד: תםץא ידך והיא השםאלית- וךךה ידה ליתד תשלחןה.וטעם תםץא ?ךדרך והץרותי להם- לםען יםץאו אותם הקולעים.והטעם: לא יוךלו לןוס ולהףרד ולהםלט.[ךא- י]תשיתםו- ףןיך -ךעסך ףןי ה חלקם וףןיה לא היו לה עוד.ויש אוםרים: ךי ךף ךתןור אש ךםו בית- ךדרך: בחץי לילה- ךחץות הלילה.[ךא- יא]ףריםו -תיו תאבד לןךח דוד או לםשיח- ךי אחריו ךתוב: ךי ןטו.םלת ןטו ?יוץאה והףעול הוא רעה.[ךא- יב]םזםה -בךח ולא יוךלו להוץיאה לםעשה.[ךא- יג]ךי -בעבור היות באתןחתא שבשךם הוא שךם אחד והטעם להיותם ןחברים על דרך: והץרותי להם לםען יםץאו.וםלת תךוןן ?דרך קץרה- ךי הטעם תךוןן הקשת בחיץים.[ךא- יד]רוםה -שב להודות השם בסוף הםזםור- ךי ךל זה יקרה לאויב בסוף בעוז השם ךאשר החל: ה בעזך ישםח םלך.
Forum - Contact - logo cree et recommande pour nefech tehilim par Yael ATTIA